Een klacht indienen

Heeft u een klacht of wilt u feedback geven?

Menzis wil graag dat u tevreden bent en u zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Laat ons dat dan gerust weten, want we zijn blij met uw signalen. Of u nu klant, tussenpersoon, zorgaanbieder of zelfs geen klant bent.

Wat kunt u van ons verwachten?

We bevestigen de ontvangst van uw klacht met een e-mail. We doen ons uiterste best uw klacht zorgvuldig binnen drie weken af te handelen. Het afhandelen van uw klacht doen we bij voorkeur telefonisch. Mocht het ons niet lukken uw klacht binnen de gestelde termijn af te handelen, dan brengen we u daarvan op de hoogte.

Een klacht indienen

Voordat u een klacht indient kan het goed zijn de veelgestelde vragen te raadplegen. Mogelijk vindt u dan antwoorden of kunnen we u verder helpen.
Heeft u een klacht over onze zorgverzekering of een klacht over de zorgaanbieder? Vul dan het klachtenformulier in. We hebben uw telefoonnummer nodig, omdat we graag persoonlijk met u in contact komen. Zo zijn we er zeker van zijn dat we goed begrijpen waar uw klacht over gaat.

Bent u niet tevreden met ons antwoord?

Als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht door Menzis, kunt u uw klant voorleggen aan de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen.

Ons belang?

Een goede afhandeling van klantsignalen draagt bij aan onze hoge eisen ten aanzien van dienstverlening. Klanten merken dat bijvoorbeeld aan verbeteringen die we doorvoeren dankzij uw signalen.

Onze manier van omgaan met klantsignalen is beloond met het keurmerk IKM 3000, de voorloper van de Gouden Oor standaard.

Om de website van Menzis goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden gebruiken we cookies. Voor meer informatie, bekijk ons cookiebeleid.