Samen werken aan klanttevredenheid
De afdeling Service is hét aanspreekpunt voor de klant, bij ons komt het eerste klantcontact binnen. Ik ben werkzaam als teammanager Service in Enschede. Daarnaast hebben wij ook een serviceafdeling in Groningen en Den Haag. Als teammanager ben ik verantwoordelijk voor procesverbeteringen en het bewaken van de kwaliteit binnen deze afdeling. Samen met andere afdelingen binnen Menzis zijn wij continu bezig met verbeteringen van de klantreis om een optimale klanttevredenheid te realiseren.
Mijn drijfveer is om mijn team te motiveren zich te blijven ontwikkelen. Daarom coach en begeleid ik mijn team en faciliteer ik hen zodat zij hun doelen zo goed mogelijk kunnen behalen. Dit doe ik door te ondersteunen in gespreksvaardigheden, kennis en proces. De afhandeltijd, de kwaliteit van gesprekken en klanttevredenheid worden daarbij gemeten. Het resultaat zien wij terug op de Net Promotor Score, waarmee we onze klantenloyaliteit meten.
Wat mij aanspreekt aan het werken bij Menzis, is dat wij met elkaar samenwerken aan een gemeenschappelijk doel, namelijk de zorgkosten voor iedereen betaalbaar proberen te houden. Zodra de premies bekend zijn dan is het bij ons topdrukte. Het hele jaar bereiden we ons hierop voor. Met elkaar stropen we de mouwen op en gaan we er tegenaan!