U heeft het liefst persoonlijk contact

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek

Gedurende het jaar houden we u en uw medewerkers regelmatig op de hoogte van aanvullende producten en diensten van Menzis. Graag informeren we u op een manier die u prettig vindt. Uit het klanttevredenheidsonderzoek blijkt dat u het liefst persoonlijk wordt geïnformeerd door uw accountmanager.

De accountmanager krijgt van u maar liefst een 8,1 als rapportcijfer in het klanttevredenheidsonderzoek. Ook informatie via e-mail vindt u prettig. Telefonisch contact krijgt de laagste waardering. Uiteraard houden wij rekening met deze uitkomsten. Uw accountmanager helpt u graag.

Werkgevers over Menzis:

‘Menzis is bovenal een solidaire, menselijke en betrouwbare zorgverzekeraar. Klantgericht en betrokken, zonder opdringerig te zijn. De budgetten (interventie/vitaliteit) en het specifieke zorgproduct zijn positief onderscheidend.’ 


‘Menzis is een betrouwbare en toegankelijke zorgverzekeraar die genoeg keuzevrijheid biedt. Menzis is regionaal sterk en biedt recht-toe-recht-aan service. Verder is SamenGezond echt onderscheidend.’

Op de website van Menzis worden cookies gebruikt. Dit doen we om het gebruik van de website te vergemakkelijken en om onze website te verbeteren op basis van analyses. We gebruiken ook cookies om u relevante persoonsgerichte inhoud te kunnen laten zien en voor social media toepassingen. Gaat u akkoord? Dan geeft u Menzis toestemming voor het plaatsen van alle soorten cookies. U kunt desgewenst uw voorkeur aanpassen via de link "instellingen". Meer informatie vindt u in onze cookiepolicy