Wijzigingen doorgeven

Veelgestelde vragen

Aanvragen en wijzigingen kunt u doorgeven via de uitvraagmodule van VECOZO.

De individuele huisartsenpraktijk kan via het zorginkoopportaal van VECOZO via de Uitvraagmodule een contract aanvragen of wijzigen. Menzis biedt de zorgaanbieder elk kwartaal de mogelijkheid om een contract of een wijziging in een bestaand contract aan te vragen. De aanvraag kan tot uiterlijk 2 weken voorafgaand aan de eerste dag van het volgende kwartaal doorgegeven worden. Het contract met het bijbehorende (gewijzigde) tarief wordt van kracht op de eerste dag van het eerstvolgende kwartaal.

 Indien u uw contractgegevens niet goed heeft ingevuld en voor akkoord heeft verzonden dan kunt u dit doorgeven via het contactformulier.

Adresgegevens worden vanuit Vektis geladen in de vragenlijst en uw contract. Voor het invullen van de vragenlijst dient u uw adresgegevens te controleren en indien nodig te wijzigen bij Vekis.

Uw contactgegevens zijn gekoppeld aan uw certificaat. Wanneer uw contactgegevens aangepast moeten worden kunt u dit in VECOZO wijzigen bij uw certificaat.

Uw contractaanbod wordt via het Zorginkoopportaal van VECOZO verstuurd aan de contactpersoon en tekenbevoegde van de praktijk. Indien uw emailadres wijzigt dient u dit ook bij uw certificaat van VECOZO te wijzigen.

Op de website van Menzis worden cookies gebruikt. Dit doen we om het gebruik van de website te vergemakkelijken en om onze website te verbeteren op basis van analyses. We gebruiken ook cookies om u relevante persoonsgerichte inhoud te kunnen laten zien en voor social media toepassingen. Gaat u akkoord? Dan geeft u Menzis toestemming voor het plaatsen van alle soorten cookies. U kunt desgewenst uw voorkeur aanpassen via de link "instellingen". Meer informatie vindt u in onze cookiepolicy