De signalen van zorgaanbieders dat Menzis onvoldoende ondersteuning biedt bij vragen over de contractering of de praktijkvoering hebben we serieus genomen. Daarom verbeteren we de serviceverlening.

Wat kunt u verwachten op korte termijn?

Op de website kunt u de meest gestelde vragen van u en uw collega’s over het inkoopbeleid en de contractering terugvinden onder ‘Veelgestelde vragen’. We actualiseren de informatie zeer regelmatig. Komt u er niet uit? Dan kunt u e-mailen. Mailen kan via het bestaande contactformulier op de website. U vindt het contactformulier onderaan de ‘Veelgestelde vragen’.

Vanaf 2 oktober 2015:
Bellen kan vanaf het moment dat u van ons een contractaanbod (vanaf 2 oktober 2015) ontvangt. U kunt ons dan dagelijks van 8.30 tot 17.00 uur telefonisch bereiken, ook na de contracteerfase. Bij complexe uitzoekvragen kan het voorkomen dat we de vraag niet in één keer kunnen beantwoorden; we maken dan een terugbelafspraak met u.

Op de website van Menzis worden cookies gebruikt. Dit doen we om het gebruik van de website te vergemakkelijken en om onze website te verbeteren op basis van analyses. We gebruiken ook cookies om u relevante persoonsgerichte inhoud te kunnen laten zien en voor social media toepassingen. Gaat u akkoord? Dan geeft u Menzis toestemming voor het plaatsen van alle soorten cookies. U kunt desgewenst uw voorkeur aanpassen via de link "instellingen". Meer informatie vindt u in onze cookiepolicy