Belinda Kriele

Belinda Kriele

medewerker Service A

Wij zijn het visitekaartje van Menzis

Hoe wij reageren naar de klant is voor héél Menzis belangrijk. Wij hebben het eerste klantcontact. De afdeling Service is het visitekaartje van Menzis.

Ook bij andere organisaties heb ik gewerkt binnen de klantenservice. Menzis springt erbovenuit. Wat werken bij Menzis bijzonder maakt is dat je bezig bent met iets wat belangrijk is voor ieder mens: zorg. Ook is het mooi dat medewerkers worden gestimuleerd om te blijven leren en groeien. Er is veel ruimte voor initiatief. Neem je dat initiatief dan spreken collega’s hier waardering over uit.

Per dagdeel werk ik voor een ander servicekanaal. Van e-mail tot telefoon en van webcare op onze socialmediakanalen tot face-to-face aan de balie. Mijn hart ligt bij webcare, dat vind ik heel leuk. Op social media zijn mensen vrij om hun mening te geven. Zeker over zorgverzekeringen zijn deze meningen wel eens negatief. Het maakt mij trots als we deze mensen weer positief kunnen laten denken over zorgverzekeringen. Wat op social media ook wordt gezegd, we blijven altijd respectvol. Dat levert ook weer respect op.

Op de website van Menzis worden cookies gebruikt. Dit doen we om het gebruik van de website te vergemakkelijken en om onze website te verbeteren op basis van analyses. We gebruiken ook cookies om u relevante persoonsgerichte inhoud te kunnen laten zien en voor social media toepassingen. Gaat u akkoord? Dan geeft u Menzis toestemming voor het plaatsen van alle soorten cookies. U kunt desgewenst uw voorkeur aanpassen via de link "instellingen". Meer informatie vindt u in onze cookiepolicy