Hoe wij reageren naar de klant is voor héél Menzis belangrijk. Wij hebben het eerste klantcontact. De afdeling Service is het visitekaartje van Menzis.
Ook bij andere organisaties heb ik gewerkt binnen de klantenservice. Menzis springt erbovenuit. Wat werken bij Menzis bijzonder maakt, is dat je bezig bent met iets wat belangrijk is voor ieder mens: zorg. Ook is het mooi dat medewerkers worden gestimuleerd om te blijven leren en groeien. Er is veel ruimte voor initiatief. Neem je dat initiatief dan spreken collega’s hier waardering over uit.
Per dagdeel werk ik voor een ander servicekanaal. Van e-mail tot telefoon en van webcare op onze socialmediakanalen tot face-to-face aan de balie. Mijn hart ligt bij webcare, dat vind ik heel leuk. Op social media zijn mensen vrij om hun mening te geven. Zeker over zorgverzekeringen zijn deze meningen weleens negatief. Het maakt mij trots als we deze mensen weer positief kunnen laten denken over zorgverzekeringen. Wat op social media ook wordt gezegd, we blijven altijd respectvol. Dat levert ook weer respect op.