Ik kan na het ondertekenen het contract wel openen in mijn internet browser, maar ik kan hem niet opslaan. Wat kan ik doen?
We hebben 2 mogelijke oplossingen voor u.
• Optie 1: Door middel van de toets combinatie CTRL + F5 (bovenaan uw toetsenbord) voert uw browser de opdracht van het ophalen van de overeenkomst opnieuw uit. Daarna kunt u nogmaals proberen de overeenkomst vanuit uw browser op te slaan.
• Optie 2: U opent de profielenlijst in Internet Explorer. Dit kunt u doen door de link in onze mail te kopiëren en te plakken in Internet Explorer.
Uit onze tests is gebleken dat dit probleem in deze browser niet speelt.
Wat is de ingangsdatum van mijn contract?
De getekende digitale overeenkomst voor Medisch Specialistische Verpleging in de thuissituatie geldt vanaf 1 januari 2015 en eindigt op 31 december 2015.
Ik heb geen e-mail met inlogcode voor een overeenkomst MSTV 2015 ontvangen.
U kunt contact met Menzis opnemen via het telefoonnummer 088 222 40 00 (optie 2).
Wanneer kan ik de medische kosten gaan declareren?
Wanneer u de overeenkomst retourneert is declareren mogelijk nadat u van Menzis een bevestiging e-mail heeft ontvangen dat de overeenkomst is verwerkt.
Het adres op de overeenkomst klopt niet. Wat moet ik doen?
Wijzigingen van uw adresgegevens moet u doorgeven via het contactformulier.
Het is belangrijk dat u dit ook zelf meldt bij Vektis als u dit nog niet heeft gedaan. De overeenkomst kunt u wel digitaal tekenen en retourneren aan Menzis.
Hoe ontvang ik een overeenkomst wijkverpleging?
Informatie hierover is te vinden op:
HREF="http://www.menzis.nl/web/Zorgaanbieders/Zorginkoop/HervormingLangdurigeZorg/Wijkverpleging2015.htm"> www.menzis.nl/web/Zorgaanbieders/Zorginkoop/HervormingLangdurigeZorg/Wijkverpleging2015.htm