Op basis van de analyse uit stap 1 ontwikkelen we samen met u een strategische aanpak; een routekaart om uw vitaliteitsdoelen te bereiken. Stap 2 van de Menzis Leefkrachtroute levert u een gedegen advies op voor een duurzame gedragsverandering in de gehele organisatie.
In deze fase brengen we de afstand per domein tot het uiteindelijke doel in kaart. Deze domeinen: visie, draagvlak, leiderschap, aanbod, communicatie en rendement, zijn onderdeel van een succesvol gezondheidsmanagement. We gaan samen met u en een brede medewerkersvertegenwoordiging uit de organisatie aan de slag in een strategiesessie. Daarmee halen we de behoefte op vanuit de organisatie en creëren we draagvlak. De input die is verzameld in stap 1, krijgt een verdieping.
Het resultaat is een concreet plan met een gedegen advies over de routes die u kunt nemen om van A naar B te komen. Voor leefkrachtige medewerkers en een vitale organisatie op elk van de zes domeinen.