Klacht indienen

Heeft u een klacht of wilt u feedback geven?

U bent op onze klachtenpagina beland. Dit kan betekenen dat u ergens niet tevreden over bent. Vul dan ons klachtenformulier in. Zo weten we wat er bij u speelt en zoeken we samen naar een oplossing. U bepaalt zelf wanneer en hoe we contact met u opnemen. Heeft u hulp nodig bij het invullen of wilt u telefonisch uw klacht indienen? Bel dan met onze Klantenservice: we zijn op werkdagen tot 19.00 uur bereikbaar op 088 222 40 40. 

Verbeteringen dankzij u

We horen graag wat er volgens u beter of anders kan en zijn benieuwd naar uw tips. Waar mogelijk verbeteren we ons product, beleid, proces of dienstverlening. We laten u weten wat we verbeterd hebben. De manier waarop we met uw verbeteringen en tips omgaan, is beloond met de Gouden Oor standaard.

Visie op zorg

Soms kunnen we u niet tegemoet komen. Dit heeft te maken met de rol en de visie die we als zorgverzekeraar hebben. We geloven in goede en betaalbare zorg voor iedereen en we maken ons sterk voor solidariteit in de zorg: tussen oud en jong, gezond en ziek. We kunnen daarom niet alles betalen: de kwaliteit en betaalbaarheid van zorg komt dan in gevaar. U kunt er wel van op aan dat we maximaal met u meedenken en rekening houden met uw persoonlijke situatie. Meer over onze visie op zorg leest u hier.

Niet tevreden?

Bent u niet tevreden over hoe we uw klacht hebben afgehandeld? Of heeft u binnen 30 dagen geen reactie op uw klacht ontvangen? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen.

  • Heeft u een klacht over een reis- of verzuimverzekering?
  • Heeft u een klacht over ons als tussenpersoon?
  • Om de website van Menzis goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden gebruiken we cookies. U geeft ons toestemming als u onze website verder bezoekt of op "ik ga akkoord" drukt. U kunt desgewenst uw voorkeur aanpassen via de link "instellingen". Voor meer informatie, bekijk ons cookiebeleid.